Yardım Merkezi

E-destek Mesajı Nasıl Oluşturulur?

www.netdirekt.com.tr sistemi üzerinden e-destek mesajınızı aşağıda ki bilgilendirmeler doğrultusunda oluşturabilirsiniz.

1) Anasayfanın sağ orta kısmında yer alan Oturum Ekranı'ndan netdirekt.com.tr'ye kayıt olurken hizmetinizin bağlı olduğu e-posta adresinizi Kullanıcı Adı/E-posta kutucuğuna yazınız, ardından şifrenizi girerek Giriş Yap butonuna basınız;

edestek1

2) Giriş yaptıktan sonra karşınıza gelen Müşteri Paneli alanında en üst sekmede ki E-desteği tıklayın ya da Toplam Açık E-destek Mesajı alanında ki en altta ki Yeni Bildirim butonuna tıklayınız;

edestek2

3) E-destek mesajınızın konusu yada hizmetiniz hangi kategoride ise Departman Seçin alanından seçiniz;

edestek3

4) Bu alan e-destek mesajı yazacağınız bölümdür.Mesajınızın başlığını yazdıktan sonra önceliğini ve hangi hizmetinizle ilgili olduğunu belirten "ilgili servisler" seçeneğinden o hizmeti seçiniz.Hemen altta ki büyük boş kutucuğa e-destek mesajınızı anlaşılabilir bir şekilde detaylandırarak yazınız.Eklemek istediğiniz dosya var ise Dosya Seç butonu ile ekleyiniz ve Gönder'e basınız.

edestek4

Not: Sunucu hizmeti kullanan müşterilerimiz lütfen Sunucu departmanını seçtikten sonra sunucu uzak masa üstü yada ssh kullanıcı adını, şifresini ve default port değil ise port numarasını yazmalarını rica etmekteyiz.

5) Yine Müşteri Paneli'nize gelerek sol alt menüde ki Tüm E-destek Mesajlarım'dan açık/kapalı olan mesajlarını görebilir ve yanıtlayabilirler.

edesktek5

Not: Daha önce oluşturulan e-destek mesajınızdan farklı bir sorunuz yada probleminiz var ise lütfen yeni bir mesaj oluşturunuz.

Sizin tarafınızdan oluşturulan mesajlara Netdirekt personeli yanıt verdiğinde sistemde kayıtlı olan mail adresinize yanıt verildiğine dair bilgilendirme maili gönderilmektedir.

 

 

Başka Bir Konu Araştırın
Bulduğunuz konu aradığınız sorulara cevap vermediyse yeni bir konu araştırın.